Deltagaravgifter och betalning

Vi rekommenderar att du noggrant läser igenom informationen nedan innan du anmäler dig. Observera att anmälan är bindande.

Deltagaravgifter

Deltagaravgift

Anmälan senast 20 juni

Anmälan efter 20 juni

Deltagare, medlem (hela konferensen)

4800 kr

5800 kr

Deltagare, ej medlem (hela konferensen)

5800 kr

6800 kr

Deltagare, endast en dag

3000 kr

4000 kr

 

Alla priser är exkl. moms. 25% moms läggs på före betalning. I deltagaravgiften ingår lunch och fika enligt programmet, konferensmaterial, välkomstmottagning och konferensmiddag.

Sociala evenemang


Clarion Hotel & Congress Malmö Live, är årets konferenshotell där alla föreläsningar och de sociala aktiviteterna går av stapeln. Mottagning och middag ingår i priset, men på anmälningsformuläret ber vi dig markera om du avser att delta i dessa aktiviteter.

  • Välkomstmottagning, 29 augusti. Välkomstmingel med drink och tilltugg, samt plenumföreläsning som introduktion och uppstart på konferensen.
  • Konferensmiddag, 30 augusti. Trerätters middag med underhållning.

 

Betalning


Deltagaravgiften betalas med kreditkort eller faktureras.

Se till att kontrollera fakturaadress med din ekonom eller närmaste administratör. Detta då många fakturaadresser inte är samma som postadress, och hur adressen skrivs är viktigt för att elektroniska fakturasystem skall ta emot fakturor. Viktigt för att inte din betalning skall försenas.

Fakturan skickas med post till svenska adresser. Faktura för betalning via bank transfer till deltagare utanför Sveriges gränser skickas med e-post som PDF.

Vi använder Dibs betalningstjänst för säker Internetbetalning med kort. Ditt kort måste vara kopplat till 3D Secure (MasterCard SecureCode eller Verified by Visa). Vi accepterar endast MasterCard och Visa.

Bekräftelse på anmälan


Bekräftelse på din anmälan skickas per e-post kort efter att du anmält dig. Se till att du skriver in en e-postadress som är korrekt, och som du regelbundet kontrollerar.

Avbokning och byte av deltagare


Anmälan är bindande. Eventuell avbokning görs skriftligt till konferenssekretariatet, gärna per e-post. Om avbokning görs senast den 31 juli 2018 kommer en avbokningsavgift om 750 kr att tas ut. Om du redan betalat din faktura återbetalas hela den fakturerade avgiften förutom 750 kr. Vid avbokning efter den 31 juli sker ingen återbetalning eller reducering av deltagaravgiften.

Byte av deltagare kan ske när som helst. För att byta deltagare kontakta konferenssekretariatet per e-post. Byte kan endast ske till samma avgift och aktiviteter som den tidigare anmälda deltagaren.

Senast publicerad: 2018-02-27